Animaniacs

Datum 2008-11-29 Klockslag 00:54:35
Hittade det här klippet på youtube för någon vecka sedan och blev helt överlycklig!! Det var säkert över 10 år sedan det här gick på tv, men jag kommer ihåg att jag, mamma och pappa garvade oss hesa till det här, och nu äntligen kan jag kolla på det när jag vill! =D Om ni ser det för första gången, grattis! ;) Den här sketchen utspelar sig på 70-talets Woodstock konstert och kom då ihåg att "Who", "Yes" och "The Band" var kända rockband på 70-talet.



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA, fy vad söta.

2008-11-29 @ 21:12:32
URL: http://emni.blogg.se/
Postat av: nicole :)

hahahahaahhha fyfan va roliga hahaha

d ee så typiskt mej o en kompis haha ;)

2008-12-01 @ 17:33:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0