Premiär på Grönan

Datum 2008-06-30 Klockslag 20:49:17
Hellu! Scheisse vilken dag!! Först var jag uppe ganska så sent igår kväll och myste med pöjken. Tokmysig kväll btw! Har typ gett mig lite extra energi tilli dag.. =) Sen var det bara att pallra sig upp vid 08.00, dock efter en halvtimmas gos, och ta bussen kl. 9. Därefter har det bara varit fullt ös!

Första föreställningen satte igång som vanligt kl. 2. Gick helt okej ska jag nog säga för att vara premiär..! Vi har lite annan approach i år än de förra showerna, men jag tror att barnen gillar det..! Sen måste jag också säga att det uppskattas otroligt mycket (både av publik och Tobbe och mig) att vara under tak! De andra åren har vi ju kört på lilla scenen, men nu är den riven and so the dansbana it is!

Andra föreställningen kortade vi ner lite. Och för att ha varit ösregn (läs dusch) hela förmiddagen så hade vi faktiskt rätt så mycket publik..!

Ser framemot imorgon! =) Hoppas att det blir lite bättre väder bara..


'
Så fort vi var klara blev det spurt hem, spurt-middag och spurt iväg till min lilla "nagelstudio" för att ha kund. Och nu kan jag lova er är jag otroligt trött! Har lite godis kvar sen igår, men inte så länge till! ;)

Kom gärna förbi oss på Grönan i sommar och säg hej! Då blir jag glad! =)

Kommentarer
Postat av: //E

sv:detsamma!!FIn blogg!!

2008-06-30 @ 21:47:13
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack detsamma, vilken fin blogg du har.

Ska ta och titta lite mer i den=)

2008-06-30 @ 21:57:21
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vill komma till Grönan! Vet inte när jag kommer hem än, kanske nästa vecka. När är du ledig imorgon? Så kan jag ringa så kan vi tjöte lite :)

2008-07-01 @ 00:28:49
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0