Klädfrossa!

Datum 2008-06-27 Klockslag 22:04:43
Har fått en knäpp och börjat shoppa loss en massa på senaste tiden.. kanske för att jag har lite mer pengar nu än de senaste typ.. alla åren jag levt, men jag vet inte.. ;)

Var ju och letade scenkläder till imorn när vi ska giga med Gathania. Inte lätt ska jag bara säga! Det slutade med att jag hittade en svart jumpsuit från H&M som jag tänkt para ihop med lite chockrosa detaljer. I och för sig bra med jumpsuiten för det är fakiskt nåt som tydligen ska vara väldigt inne just nu, så det kommer jag säkert få mer användning av!

Sen är ju grejen att efter uppträdandet (som för övrigt än på gayklubben "Lino" i Gamla Stan) så är det partaj och då är det "Black & White"-tema som gäller. Min tanke blev då så här; min svarta klänning från Gina Tricot (en sån som vi hade på Gathanias senaste gig fast svart då), mina nya svarta sötnosar (skor) från Topshop, ev vitt brett skärp på höften från Gina, min nya svarta ormskinnsväska med vit blomma från Beyond Retro och nya vita smycken från Wedins.

Sen drog jag med mig ett par jeansshorts precis innan jag skulle betala på Topshop. Testade dom först nu när jag kom hem och dom var jättefina faktiskt! (Nathalie, don't kill me, kom på att det var sånna shorts som du letat efter förut, men jag blev förälskad.. I can't let them go! Förlåt förlåt förlåt.. =( Men vi kan ju ta på oss våra shorts och våra kepsar och leka tvillingar annars.. vi är ju faktiskt rätt så lika på film.. ;) ).

Lite pics på de senaste inköpen..



Stora bilden från vänster;
Jumpsuit, H&M
Kepsar, Ed Hardy
Örängen hjärtan, Cocoo.se
Örhängen stora runda, Cocoo.se
Örhängen lite mindre, H&M
Väska och blomma, Beyond Retro
Jeansshorts, Topshop
Hello Kitty trosor, H&M
(har ett par till men dom har jag på mig så ddom får ni inte seeeee!)

På den lilla bilden näst längst till höger ser ni mina små darlings från Topshop,
och bredvid dom smyckena från Wedins.

Så där ja, nu har jag varit lite klädnördig, men vad tror ni om min "Black & White" outfit då..? Tror att den kan bli ganska så näjs.. måste få ihop scenkläderna nu bara.. och repa dansen..

Just de ja, här är tredje avsnittet av FLOIW, ett av mina favoritavsnitt faktiskt.. hehe.. njut!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har en aldels utmärkt kväll :) Är lite småseg och ska nog ta tidig kväll, själv då?:)



fin blogg du hade !

2008-06-27 @ 22:48:48
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nice, ha en trevlig kväll du med :D

2008-06-27 @ 22:56:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe ja det är nog bäst, ska du och dansa med Ida? haha fan vad jag diggar hennes videos ! ;D

2008-06-27 @ 23:02:00
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oh najs outfit! Tror att vi har en aning lika smak hörru ;) Du glömde örhängena. Hehe. I wont kill you, I'll love you even more. ;)

2008-06-28 @ 00:22:20
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kolla in: http://blog.fabbylicious.se/



Hahaha

2008-06-28 @ 00:34:55
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Orkar inte bli arg för orkar inte bli ledsen. Vägrar låta mig tryckas ned av nån annan. Btw, fanns det fler shorts kvar?

2008-06-28 @ 02:15:12
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0