Hemma!

Datum 2008-06-23 Klockslag 02:21:22
Alltså herregud vilken jävla resa hem! Mitt livsmål är just nu är att bli så pass rik att jag aldrig någonsin ever again behöver förlita mig på SL..! Jag, Nathalie och Ida har varit och myst hemma hos Ida ute i Midsommarkransen hela kvällen. Har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när! Fick ju för oss att vi skulle spela in "The Fäjbellös Life of Aijda Wolfie".. Kommer dyka upp avsnitt nu i några dagar framöver, så håll utkik! ;)

I alla fall, det tog mig alltså en och en halv timma från midsommarkransen hem till Lidingö!!! Vad f*n är det för fel på j*vla Stockholm som bara överger alla mitt i natten??!! Kom fram en taxikille från taxi kurur två gånger och frågade om han kunde få köra hem mig... gratis.. jag vet inte.. men flashar från hela Engla-historien flög upp i huvudet på mig så jag kunde verkligen inte hoppa in.. han kan säkert ha varit värsta snälla killen som faktiskt bara ville skjutsa hem en liten stackars ynklig genomblöt och frusen tjej som hade en ganska så lång väg kvar hem.. men det gick bara inte.. så det tog mig 45 min extra att komma hem istället.. kanske var värt det.. vem vet..

Och nu är jag självklart alldeles för trött och sliten för att uppdatera midsommar osv, men imorgon mina damer och herrar! ;) Då blir det så mycket foton och redovisningar så ni inte vet vad! Här kommer ett litet smakprov i alla fall...



Babe om du läser det här.. fasiken vad jag saknar dig just nu... =(

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0