Hemma från gayklubb

Datum 2008-06-29 Klockslag 03:27:44
Ja då var man hemma igen då.. klockan är typ halv fyra och jag är inte det minsta full.. bara lite glad, men vet ni vad, det känns helt underbart! Det gick så himla bra ikväll och jag antar att det är för att jag har blivit "gammal" och tråkig, men det finns ju inget bättre än att komma hem från en superlyckad utekväll och inte känna sig spyfärdig och yr! Love it! =)

Jag ska f*n börja hänga mer på gayklubbar..! Det är ju bara för supergalet bäst när man kan stå och dansa utan att femtioelva olika killar står och glor och tafsar på en! Och stämningen och människorna är ju bara för underbara!

Och ännu roligare är ju att Anna-panna var där! Yey! Har saknat att festa med henne sååå himla mycket! Och guuuud vad vi dansade! Hihi...



Sweety och jag backstage efter giget

Nu ska jag ringa älsklingen och säga gonatt tänkte jag.. har blivit tv-spels kväll med några Tension-grabs. Misstänker att dom haft det ganska så trevligt.. ;)

Det var sju-huuukt mycket press där idag som tog bilder och grejer, så jag lägger upp det efterhand som det dyker upp!


Jag i dansgig-outfit..

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu var det länge sen jag dansade sist :/

2008-06-29 @ 11:01:12
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Eva

Jag har tyvärr många anledningar till varför jag mår dåligt, men dom två senaste som krossat mig totalt är att min sambo gjorde slut och sen fick jag reda på att lägenheten plötsligt står i hans namn så jag är utan hem. :(

2008-06-29 @ 12:59:00
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Eva

Jag tar gärna emot tips och råd. Jag försöker hålla fast vid min familj och så, men jag verkar inte kunna vara eller se något positivt som det är nu.

Jag försöker iaf röra på mig och äta bra i hopp om att det fysiska kan påverka det psykiska på ett bra sätt.

Men som sagt tar jag gärna emot råd.

Kram!

2008-06-29 @ 14:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: evelina

sv; tack desamma!

btw, fin blogg!

2008-06-29 @ 14:59:36
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: ida

Hallå gumman! Hade ni det kul igår? Jag hamnade ju på Lino igen senare :D haha, jag blev fan tafsad på! Det var några hetrokillar där, när de såg en tjej var det som om de hade sett vatten i en öken:D FY fasiken! Hur har du haft det idag då? PUSSS

2008-06-29 @ 20:49:39
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0