Gathania-gig!

Datum 2008-06-10 Klockslag 14:29:09
I fredags var vi på vårt första gig med Gathania ute i Sumpan. Ååååh vad jag ääälskar hennes låt "Blackout"! Den är så bäst! 20.40 var det vår tur att gå på scenen och efter oss skulle E.M.D. upp.. och det var ju en del folk där om man säger så.. jag försökte inbilla mig att raderna av uppspelta småtjejer var där för vår skull.. ;) Men det bästa var nog ändå vädret! Snälla säg att sommaren är här för att stanna! Det gick grymt bra i alla fall och vi har redan börjat ladda inför nästa gig!



Bild 1: Två bustroll
Bild 2: Ida pratar upprört i telefonen bredivid backstage bajamajan
Bild 3: Vackra Gathania
Bild 4: Gathania igen bredvid scenen
Bild 5: Elin röjer loss
Bild 6: Två linslöss
Bild 7: Elin, Gathania och jag försöker verkligen se snygga ut
Bild 8: Trion försöker se "snygga" ut
Bild 9: Gathania och Piff & Puff



Kommentarer
Postat av: Nathalie

KUUUL!!! Fina ni var :) pusss

2008-06-11 @ 13:57:46
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Celina

Taaack! =) Börjar få lite D'licious-abstinens! Måste fixa klart showreelen så att vi kan skicka den till Tobbe. Jag vill giga!! ;)

2008-06-11 @ 14:59:59
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0