Frukost

Datum 2008-06-29 Klockslag 15:08:25
Idag blir sista softardagen innan Grönan sätter igång. Det började jag fira med en välförtjänt sovmorgon. Efter det blev det mysfrukost/lunch/brunch vilket bestod av två mackor med frästa champinjoner i lite grädde med salt, peppar och basilika, grönt te och en skivad tomat med salt, pepper, basilika och olja. Mumsmums säger jag bara!



Resten av dagen ska spenderas i mysens tecken. Sitter här i myskläder och rufshår (sen igår) och väntar på att babe ska komma hit. Tänkte sätta mig och gå igenom Tobbe-showen lite nu innan. Fattar verkligen inte att det är premiär imorn! Helt sjukt, men så otroligt kul! Har fortfarande inte sett några recensioner sen igår, men jag misstänker att det dyker upp imorn.. Är det någon som skulle stöta på nåt så säg gärna till! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lycka till och ha så kul sweetie! Såg film inne hos Ida från igår, snygga ni var. Sååå avis så jag tror jag spricker ;p

2008-06-29 @ 23:34:51
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo, man får passa på att sova länge och vräka ut sig. =) Men det är lite jobbigt endå.

2008-06-30 @ 13:50:29
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: ida

Åh fasiken vad roligt med premiär! Ja men JA! Jag måste ju komma och hejja på dig någon dag på grönan! Onsdag skulle nog passa bäst faktiskt :) Vilken tid är det ni uppträder? PUSSS på dig

2008-06-30 @ 17:07:45
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: ida

Ja jag åker direkt efter på fredagen :( Tror bara att jag kan på onsdag för då slutar vi lite tidigare! Gick det bra idag? Pussipuss

2008-06-30 @ 20:35:17
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0