Dåligt samvete!

Datum 2008-06-22 Klockslag 15:31:11
Jag har sååå mycket roliga bilder som jag vill lägga upp, men jag är fortfarande hos Christian och då går det ju liksom inte.. med datorn och allt.. Men jag kommer hem någon gång ikväll och då måste jag sätta mig ner och fixa med allt!

Igår var vi på parmiddag hemma hos Bea och David i deras nya villa (vuxenpoäng.. m-hmmm..). Det var väldigt mysigt faktiskt! Och vi åt så mycket att vi knappt kunde stå upp, så vi satt på våra platser hela kvällen.. ;) Och jodå, visst blev det diskussioner om gräsmatta, altan, gräsklippare, lägenhet, resor.. ja.. hade vi haft en vuxenpoängsräknare där hade den väl gått i taket! ;)

Ikväll blir det D'licious-myshäng hos Aijda. Och av någon anledning är jag sjukt sugen på gulaschsoppan som Christian brukar köpa på burk.. väldigt lätt att göra och mumsfillibabba-gott, så jag funtar på att köpa med mig en burk till Aijda.. måste ha creme fraich också..

Nä, back to kill some time.. och vänta på att babe ska jobba klart.. =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men då kanske jag skulle ta med mej kött å grönssakssoppa då! :P Hahaha

2008-06-22 @ 15:33:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: jessica.

haha, har faktiskt inte tänk på hennes fötter! :D

2008-06-22 @ 15:44:26
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Linda

tack så mkt =)

ska tänka på saken :D <3

ha en bra dag annars :D

2008-06-22 @ 16:20:09
URL: http://mittnamnblevlinda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0