Whoa..!

Datum 2008-07-03 Klockslag 21:30:55
Nu börjar jobbandet ta ut sin rätt på min fysiska hälsa kan jag ju säga..!

Har kört Grönan sen i måndags OCH haft kunder på kvällarna OCH promenerat hemifrån till Ropsten (30 min), från Karlaplan till Grönan (20 min) och från Ropsten hem till Lidingö igen...

JAG ÄR HELT SLUT!!

Men nu har jag nog avverkat en månads kunder på en vecka så det borde bli lite lugnare nu.. inte för att jag har något emot att ta kunder, men så här mycket har jag nog inte jobbat (och gått) sen jag vet inte när! Kroppen får en chock typ..

Idag kl. 2 hade vi lätt den bästa publiken hittills! Ååååh vad det är kul när man har en rolig publik! =) Tänkte ta lite foton och sånt så ni får se hur jag har det. Väldigt stor skillnad att vara på dansbanan, men jag gillar det..! Det enda negativa skulle nog vara att Tobbe och jag har mindre "uppvärmningsyta" bakom scenen.. dvs ingenting.. vi står som packade sillar typ.. annars brukar vi ju hoppa runt och skutta och vråla allt vi har.. blir lite svårt nu.. Men annars trivs vi som bara den! Helt underbart att ha tak över publiken! När det är soligt kommer de in, när det regnar kommer de in, när det är soligt och sen börjar regna kommer de in.. win-win-situation liksom... ;)

Kom precis hem nu från Superstore.. blir softarkväll själv, vilket jag inte är alltför överförtjust i.. Så jag har laddat upp med en Findus fiskgratäng i ugnen, köpt popcorn, fingrar (chocklad-kex) och nya tidningen "Chic", så nu ska det väl bli lite mys ändå tycker jag..


Imorgon blir det promenad till Ropsten, två gig på Grönan, förhoppningsvis skjuts till stan för att sen ha fredagsmys med min pojke! =D Typ äta middag ute någonstans, promenera runt lite och bara vara så där töntigt kärleksfulla som vi alltid är.. ;)

Just det ja, Christian fick sin första leverans singlar som är signade på hans skivbolag. Det är Beas nya multi-singel med tre låtar som ääääägeeeeer! Ni måste lyssna!




Sen får ni verkligen inte missa Christians andra artist Aaron.Tobbe är för övligt helt såld på hans låtar... Skulle nog jämföra det lite med John Mayer.. fast ändå otroligt eget och orginellt..

http://www.myspace.com/aaronsterner



Båda dom här artisterna kommer komma otroligt långt och har redan fått en massa beröm från stora skivbolag och andra stora internationella artister, så DON'T MISS! =)

Info om Beas singelrelease nu på lördag och beställning av singeln kan ni hitta här på Standstraight's hemsida. Känner mig otroligt stolt över Bea och Aaron och framförallt min kära kära älskling Christian som kämpat och lagt ner hela sin själ i de här projekten. Lyssna och skriv gärna vad ni tycker här!

Tjingeling så länge! Nu blir det fiskgratäng! =)

Kommentarer
Postat av: ida

Haha, kom på det idag :D Jag är blond Celinaaa, det tar ett tag för mig att komma på saker :D :D



Din stackare! har du råkat ut för busstejk?? Nu missade jag eran show jue! Har haft det skit stressigt själv! Hade solorep i igår så jag hann inte :( Kanske hinner se det i slutet av juli om jag kommer till Pride :)

2008-07-03 @ 22:28:31
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Aa asså vilken tjej känner inte igen sig i "and the seven thing, I hate the most that you do... You make me love you.."



Gott me fiskgratäng ^^!



2008-07-03 @ 22:31:25
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, det är supersnyggt!

2008-07-03 @ 22:34:41
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: ida

haha, ja gud vad fett du har förbrännt. Tänk hur mycket godis du kan äta nu :D Se den positiva sidan Celina!



Jag ringer dig imorgon när jag sitter på tåget hem! PUSSSS och godnatt på dig gumman!

2008-07-03 @ 22:37:49
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: therese

Oj, tack detsamma. allt är bra med mej. sj?

2008-07-03 @ 22:48:08
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: therese

Okej, jo jag är också seg men känner inte för att sova heller ;p

nja de hände inte så mkt mer, han frågade typ vad hon ville men de hade hon inget bra svar på..Man kan ju undra vad d är för folk som orkar hålla på

2008-07-03 @ 22:54:45
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: therese

jo det är väl de bästa..åh dra ett snaskigt exempel från dina erfarenheter ^^

2008-07-03 @ 23:01:05
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Xis

Tack så mkt för dom otroliga fina orden gumman ... Betyder otroligt mkt.



Syns snart Bumla!



LU



//C

2008-07-04 @ 01:37:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0