Utmanad

Datum 2008-07-28 Klockslag 22:48:49
Ja då var man utmanad igen, och denna gång av Nathalie! =) Märkte nu när jag svarade på frågorna att vissa blev väldigt lika Nat's svar.. men men, vi är ju tydligen väldigt lika också så det kanske inte var någon nyhet.. ;)

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Pussar på Christian
- Kramar Christian
- Somnar om...

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Christian
- Mat
- Nässpray (tyvärr.. men inte länge till!!)

Tre personlighetsdrag på mig: (usch, jobbig fråga...)
- Driven
- Känslig
- Kreativ

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Gig's
- Mys med babe
- Häng med kompisar

Tre saker jag är rädd för:
- Att nära vänner eller släkt dör
- Att göra illa mig
- Ubåtar!! (don't ask why..)

Något jag drömmer om:
- Att min karriär blir som jag tänkt mig
- Att skaffa en helt underbart mysig och fin lägenhet med babe
- Att få ett lyckligt och händelserikt (positivt menat) liv


Tre personer jag utmanar: (Hm... kan ju inte utmana Nat och Ida..)
- Christian
- Jessica
- Pussydoll

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

VA KUL! Tack för utmaningen, ska genast göra den! :]

2008-07-29 @ 07:58:25
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud vad kul! :) tack så mycket för utmaningen!

kraam! :)

2008-07-29 @ 09:35:27
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0