Tobbe SNUSK!

Datum 2008-07-12 Klockslag 22:20:17
Jaaa.. frågan är om man kanske skulle döpa om Tobbe Trollkarl till "Tobbe Snuskkarl"..? Haha, så mycket rapar och fisar och pruttar och snor och enorma mängder svett som jag får stå ut med så..! ;) Men jag börjar nog bli likadan.. eller njaaaa.. det dröjer nog innan jag är uppe i Tobbes liga.. som tur är.. ;) Men vi pratade idag om att jag borde få snusktillägg.. hm.. kanske ingen dum idé ändå.. haha..

Idag var en bra gig-dag. Mycket folk och framförallt, glatt folk! Då blir vi glada!



När jag kom hem var det grilldags ute i trädgården! Ååååh va mysigt och gott det var! Mamma och pappa hade gjort grillspett med lax, tigerräkor och pilgrimsmusslor. Yum yum! Sen lekte vi runt med Boogie en del. Han äääslskar verkligen att springa på gräs, så han släpade ut King Kong (hans favvo gossedjur) och sen kastade vi runt den över hela trädgården tills han blev helt slut! Boogie alltså.. ;)



Efter det hoppade jag och pappa i vår 2x2 meter stora bubbelpool..! Och efter det blev det mini-spa i badrummet med peeling och diverse grejor.. har smörjt in mig med värsta dunderkrämen för att bli mjuk och gosig, sen ska brun-utan-solen på! Och imorn händer det saker må jag säga.. tänker inte berätta nu vad det är, men jag lovar att det kommer en uppdatering sen..!

Hemlis hemlis.. ;)

Gå in och kolla här förrsten! En intervju med Tobbe om showen på grönan i år... "Coola Celina" liksom.. ;)

Kommentarer
Postat av: MiNi

Dom tyckte ni var duktiga såklart =)

Vad snällt, man kanske skulle dra dit någon gång då.. Så kan man ju kolla in dig också =)

2008-07-13 @ 15:32:40
URL: http://stiiina.blogg,se
Postat av: DukiieärB

spelar ingen roll hur snuskig tobbe är, han är ändå sjukt heet!!XD

2008-07-14 @ 22:50:56
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0