Sommarkrysset

Datum 2008-07-05 Klockslag 22:41:48
Åååååååååhhhåååååååå vad roligt det var!! Och så sjuuuuuukt härligt på ett sätt att det är över, just för att det gick så brutalt braaa!! Har verkligen varit oroväckande nervös inför det här giget av någon anledning.. har knappt sagt till någon att jag skulle vara med typ.. men nu är jag hemma, har precis kollat på videon som mamma och pappa spelade in och YEY!!! Jag är så lyyyyyycklig, jag är så lyyyyyyyyyycklig! ;)

Snacka om hypad dag kan jag ju bara säga.. Börjar med första showen kl. 2. Direkt efter showen får vi släpa över finalnumret ("Wonder Woindow" som väger en hmla massa kilon) till stora scenen. Kl. 4 drar nästa show igång dock utan finalnummer.. det ersätt av Tobbes kompis som har svensexa. Två sekunder efter att showen på dansbanan är klar, står vi på stora scenen på andra sidan och ska börja repa med bandet. Gick smidigt och smärtfritt! (eller ja.. smärtfritt kan ju diskuteras i och med att min arm numera inte ser allför trevlig ut..) Sen satte genrepet igång och då var det bara att hoppa i lådan igen. Efter det blev det thaimat på ett litet mysigt ställe några minuter bort. Kl. 8 satte Sommarkysset igång och sen var det bara att åka med. 20.40 ungefär stod vi på scenen och skakade ass'en, jag var där, jag var borta och jag kom tillbaka! Hepp! ;)

Det här illusionen gjorde vi, fast satan vad vi ägde mer idag... ;)




Igår var också en väääldigt lyckad dag! Körde igenom våra två shower på dagen, bara det att min finaste finaste älskling var där och tittade kl. 4! Var lite orolig först att han inte skulle hinna, men han sprang nästan genom hela stan och vips så var han där! Dååå blev jag glaaad! =)

När Grönan-jobbet var klart så körde vi på mysdag i stan.. var så otroligt fint väder så det blev först en jättepromenad från Grönan till Hamngatan, därefter mysmiddag och på vägen hem köpte vi jordgubbar och block-choklad..

Väl hemma blev det choklad-fondue med jordgubbar och vin! Det finns inga ord att beskriva hur otroligt gott det var!! Mumma!!



Nä usch vad trött jag är nu...! Men det är en ganska så skön trötthet ändå.. jag känner mig väldigt lättad om man säger.. ;) Det enda jag saknar nu är min babe bredvid mig i sängen. Han är ju på releasen med Beas singel nu... Hade så himla gärna velat vara där om det inte hade varit för Grönan och det.. men men, på albumreleasen kommer jag lätt stå längst fram i publiken och titta med stora beundrande ögon! =)

Känner mig lite game-sugen faktiskt.. funtar på att ta fram mitt gamla Nintendo64 och köra igång Donkey Kong eller Zelda... hm... eller så nördar jag mig ännu mer och kör Sims 2 på datorn... Några förslag..? Känner för något väldigt hjärnbefriande... ;)


En ego-bild på en väldigt trött Celina.....

Kommentarer
Postat av: ida

Jamen du ägde ju idag gumman! Men jag är fortfarande KNÄCKT på alla essa trollerier :D

2008-07-05 @ 23:02:07
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: ida

Haha, kan tänka mig det :D Åh tack igen gumman! Jag är så glad över att jag får stanna kvar hos min Schlaijna <3

2008-07-05 @ 23:06:10
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh va fin! Vi var ute och åkte med mamma och pappa så missade det :( Men kommer ju få se er live på grönan när jag kommer till sthlm nån dag ;)

2008-07-05 @ 23:34:08
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Elin S.

Jättebra nummer! Dansen var tuff.

Ha en jättebra kväll... Eller natt :]

/ Elin

2008-07-05 @ 23:37:34
URL: http://elmasv.bloggspace.se
Postat av: Jessi

tack för din kommentar :)





Ha en underbar dag!

2008-07-06 @ 09:55:07
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad kul att det gick så bra =) Jag vill se videon från i lördags jöö!



Kram kram

2008-07-07 @ 04:27:52
URL: http://stiiina.blogg,se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0