Ledig!

Datum 2008-07-19 Klockslag 13:15:39
Fast jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt.. å ena sidan är det skönt att få ordentlig sovmorgon där man bara ligger och pressar fast man egentligen är tillräckligt pigg för att gå upp.. å andra sidan är det nästan så att man blir lite förvirrad och knappt vet vad man ska göra utan grönan.. därför ska jag och Anna till grönan idag! ;) Haha, det är faktiskt inte så tragiskt som det låter (eller kanske..) En kompis som ringde för att gratta mig igår så att hela gamla gänget (för mig och Anna iaf sen några år tillbaka) tänkte hänga på grönan imorn (idag) och ta en öl, och så frågade han om jag ville haka på. Tja, tänkte jag.. varför inte hänga på grönan första lediga dagen från grönan på tre veckor.. sure! =)

Nä, men seriölst, jag har faktiskt inget emot det alls! Tror absolut att det kan bli väldigt trevligt och sällskapligt..! Sen är det fest med sommarkrysset, så vi får se om jag och Anna hakar på.. annars kanske det blir lite häng i stan eller nåt. Nog om det...




Igår blev jättemysig! Jag blev väckt av mina kära föräldrar med sång, presenter och... plätt-tårta!! =)


Orkade bara en igår, så i morse blev det plätt-tårts-frukost en gång till! =)

Sen när vi ätit färdigt var min pappa snäll och körde mig hela vägen in till grönan. Väl där blev jag mött av bl.a Tobbe, Martin (scenroddare), Erik (ljud) och vår stand-in för idag som sjöng i riktigt operakör..! Väldigt vackert! ;) Tyvärr hade Tobbe glömt min present i bilen så den får jag vänta med att få till imorn.. spännande.. =)

Efter det körde vi våra två shower, och i pausen mellan showerna när den galne estlänningen körde "the wheel of death" ute på stora scenen, så berättade Erik (som jobbade som speaker igår) att det skulle bli "en extra fartfylld show kl. 4 eftersom Tobbes assistent fyller 23 år!"..! Och sen kl. 4 när finalnumret var klart så fick Tobbe med sig hela pubilken att ropa "hurra, hurra, hurra, hurraaa!!"..! =D

I pausen mellan första och andra showen kom Anna och grattade mig med en maaassa fina presenter! =) När vi sen var klara för dagen på grönan drog vi vidare mot Friday's - mitt och Annas svullohak..! Ååååhh så gott! Och guuuud så mätt och tjock man blir!! ;)

Det hindrade dock inte oss,  utan vi köpte med oss en massa godis hem, hyrde två filmer och gosade upp oss med filtar och grejor så fort vi kom hem.

Första filmen blev "Rec".. halvcreepy.. på slutet var det nästan så att man inte kunde kolla..! Jag och Anna satt ihopslingrade som en liten boll i stolen.. ;) Andra filmen var "National Treasure 2". Lite mysig typ.. inte någon film man kommer lägga på minnet kanske, men vi behövde något glatt och "gulligt" efter "Rec"... ;)

Just det ja, fick värsta fina sången från babe och H.e.a.t som är på Rockweekend och gigar med Alice Cooper..! Blev superglad! =D Sen fick jag självklart en miljard mysiga sms och telefonsamtal från älsklingen under dagen eftersom han tyvärr inte kunde vara hemma igår.. och tack till alla andra gulliga människor som ringt, sms'at, facebook'at, bloggat, msn'at, osv..! Kram kram kraaaaam på er! =)




Hm.. klockan är kvart över ett och jag är inte ens i närheten av grönan.. känns nästan som att man skolkar eller nåt.. ;)

Kommentarer
Postat av: JENNA

tack du ! :]

2008-07-19 @ 13:18:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: MiNi

Jätte mycket grattis i efterskott!!

2008-07-19 @ 15:40:57
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag älskar din blogg, den är superfin. :)

2008-07-19 @ 18:13:19
URL: http://sandraebacklund.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh vad roligt och härligt du verkar ha haft! Damn vad gott med plätt-tårta!!! Mmmm! Jag har inte fått tårta på flera år... Buhu :( ;p

2008-07-20 @ 14:16:12
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Elin S.

Grattis i efterskott!

Kul med showen.

Det måste ha varit helkul! :D

2008-07-20 @ 23:53:46
URL: http://elmasv.bloggspace.se
Postat av: Carro

Grattis grattis.!



Riktigt gott såg det ut :)

2008-07-23 @ 17:56:11
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0