Fördriva tid...

Datum 2008-07-17 Klockslag 23:48:32
Hur tidigt stiger du upp? Nu när vi kör Grönan så går jag upp runt 11 när jag är på L-ö, och 10 om jag är i Väsby
Vem/vilka vet mest om dig? Mina föräldrar, Anna och Christian
Gillar du att slåss eller? Nä usch!
Vad har du på dig just nu? Linne och mjukisar
Vad ska du göra ikväll? Ikväll..? Hm, av det lilla som finns kvar av ikväll så ska jag väl typ bara gå i badrummet och ta bort smink och sånt...
Hur många timmar sover du per natt? Olika.. men nu senaste dagarna har det väl blivit 8 kanske.. ibland lite mer..
Vilken färg har du på håret? Blondt med svarta och röda slingor! =)
Vad har du för färg på ögonen? Bruna
Vad vill du ha för färg på ögonen? Skulle aldrig vilja ha någon annan färg!
Vem är snyggast i världen? Christian Christian Christian!! ;)
Vad är det för veckodag? Torsdag.. snart fredag..
Var har du ont? Ont..? Hm.. måste känna efter.. tror för en gång skull att jag faktiskt inte har ont någonstans!
Använder du hårspray? Oh yes...

Salt eller socker? Beror på vad man äter..
Gillar du ketchup? Ja jo.. beror på vad man äter.. ;)
Är du bra på att måla? Folk brukar säga att jag är det iaf..
Sommar eller vinter? Sommar!!! Får panik av att frysa!!
Vilken tid gick du upp idag? Vi ställde klockan på kvart över 10.. men snoozade till 11.. blev lite stressigt sen..

Säger du "kex" eller "chex"? Jag är varken kärring eller har talfel så "kex"
Vad längtar du till?  Att babe ska komma hem.. och imorn när jag och Anna ska födelsedagsmysa! =)
Varför fyller du i detta? Har tråkigt.. rastlös typ..
Vad heter dina husdjur? Boogie!
Hur kommer du bo till hösten? Önskar att jag kunde säga "med min älskling" men det blir senare..
Har du körkort? Jorå.. sen lite mer är fyra år tillbaka!
Favoritgodis? Choklad, sura nappar, sura körsbär och vanliga nappar
Saft eller alkohol? Hm.. alltså saft har liksom aldrig riktigt varit min grej.. så skulle jag få välja på t.ex. ett glas vin eller saft, så blir det nog vin...
Hur många kuddar sover du med? Haha, kuddfreak typ. Ränkade precis till fem!
Morgon- eller nattmänniska? Natt natt och åter natt!
Sparare eller slösare? Beror på.. men just nu har jag haft en riktig slösartid

Är du kittlig? Hehe, jaaa.. men bara om Christian eller pappa kittlar mig.. ;)
Rädd för insekter? Mmm... får panik av getingar!
Anser du att du är stark? Stark och stark.. säkert starkare än många andra, men säkertr också väldigt mycket svagare.. mitt emellan kanske..?
Vad gör du om du får hicka? Bestämmer mig för att för att inte ha det, och så går det över

Kommentarer
Postat av: I D A

GRAAAAAAAAAAATTTTTTISSSSS Gumman! Ha nu värdens bästa dag och ät 10000 pannkakor :D

2008-07-18 @ 00:01:09
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0