Fan fan fan...

Datum 2008-07-13 Klockslag 11:42:05
Varning för neggo-inlägg! Läs inte om ni vill hålla er glada idag...




Faaa-aaaan vad jag inte orkar med den här dagen..! Fan! Det som var meningen att jag skulle se framemot den.. men ej då..

I natt har jag sovit någonstans runt två timmar.. två, av diverse olika själ... På ett sätt känns det ändå skönt att komma iväg till grönan.. där finns det iaf folk som kan muntra upp en för stunden.. men det blir nog en powernap mellan showerna känner jag nu..

Fuck fuck fuck säger jag bara till allt just nu! FUCK! Allt snurrar typ för att jag är så trött... Känns skitbra att just den här dagen kan typ avgöra mitt kommande år...

Kommentarer
Postat av: MiNi

Hoppas allt går bra idag =)

2008-07-13 @ 13:24:44
URL: http://stiiina.blogg,se
Postat av: Nat

Vad det än är så hoppas jag att det löser sig och blir bra tillslut. Kramar <3

2008-07-13 @ 13:27:15
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag känner precis samma sak som dig, mitt liv är kaso just nu och allt känns piss. Men du, som jag brukar säga och försöka tänka, allt löser sig!

2008-07-17 @ 18:33:57
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0