Dålig uppdatering....

Datum 2008-07-26 Klockslag 13:22:23
...jag vet, förlåt.. men det blir lätt så när man jobbar varje dag.. och nu är det ju dessutom äntligen sommarväder, så då vill man ju inte missa det heller. Plus att jag bor ho Christian över helgen (sen i torsdags) och då har jag inga roliga bilder som jag kan lägga upp eftersom jag sitter med Christians dator.. men lite text kan ni ju få iaf! =)

Idag är min andra lediga dag från grönan. Woho! =) Idag har babe dessutom fixat så att han slutar redan kl. 3, och sen ska vi in till stan och mysa och kolla på bio! Blir nog nya Batman-filmen. Spännande!

Igår var det också väldigt mysigt! När jag kom hit efter jobbet så möttes hela H.E.A.T-gänget, Mike, jag, Christian och Stina upp på en forbollsplan i närheten av centrum för att spela fotboll. Eller ja.. jag, Stina och Lars satt bredvid och skvallrade och drack lådvin.. ;) Sen efter ett tag dök också bandet upp som spelar in i studion nu de här veckorna. Dom är typ 17 år och helt galet musikaliska. Fast det roligaste är nog att dom är gaaaaalna i H.E.A.T. Så det blev fotbollsmatch mellan "Striker" (17-åringarna) och H.E.A.T. Och babe stod i mål, och han var såååå duktig! =)

Och tittade vad jag hittade! =) Trailersarna till "So you think you can dance" som jag var med i nu i våras eller när det nu var.. =/ Man ser verkligen inte att det är jag.. Ni får gissa helt enkelt så säger jag sen.. ;)

Här är den första... Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej! =)

jodå allt är bra, men man är ju ganska ledsen, för fick reda på att min katt är dog idag, han blev överkörd, han blev bara fem år.. :(

2008-07-26 @ 20:51:06
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, jag vet ju inte riktigt hur hög nivån är på danscenter, men jag hoppas ju jag kommer in iallafall!:P

Dansade disco, show, jazzbalett o lite hiphop i åmål när jag dansade där.. nu i karlstad blir det jazz/jazfunk, modernt, balett, street o house tror jag. Vad dansar du för något?

Jaså kühlers alltså, är det bättre än danscenter eller varför går du hellre utbildning där? Eller är det andra stilar? Lycka till iallafall, det kommer nog gå finfint :)



2008-07-27 @ 16:31:59
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag gillar din blogg starkt. titta gärna min!

2008-07-27 @ 18:21:42
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0