Tillbaka igen...

Datum 2008-12-10 Klockslag 15:19:37
Sorry för den extremt dåliga uppdateringen, men jag har typ inte haft en sekund över den senaste tiden! Som tur är så blir det ju faktiskt en massa ledigt snart.. Hade min sista undervisning i måndags och går nu sista veckan i skolan... eller ja.. går och går.. har ju inte gått alltför bra senaste veckorna sedan jag vred till knät. Och idag vaknade jag med sjukt huvudvärk och illamående så det var bara att slänga i sig två alvedon och hoppa tillbaka i sängen med kläder på och allt.. (kände mig rätt så ynklig och frusen). Tvingade mig själv att vakna runt klockan ett men kunde knappt resa mig ur sängen på grund av all yrsel så mamma fick fixa frukost till mig... blä... hade hoppats på att det skulle bli bättre under dagen men icke.. så jag ringde precis och sjukanmälde mig till Nova, vilket suger..! Hade verkligen velat åka dit.. korv...

Ska till Yvonne - min sjukgymnast idag så att jag äntligen kan få kolla vad som är knas med mitt knä..!

Förresten, har ju inte hunnit berätta att jag fått jobb på Balettakademien!!!!!! Är så fruktansvärt överlycklig för det!!!!! Jag ska undervisa två klasser i "Feminine vibe"torsdagar!! En F5, 13-16 år och en F4 vuxen (typ 16-19). AAAAAAAAAAA!!!!!! Helt galet är vad det är!!!! Dagen efter att jag fick bekräftat att jag fått jobbet var jag iväg och tog porträttfoto till "lärar-väggen" på Ackis! iiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Haha, det är verkligen helt knasigt! Sen skickade jag iväg min lärar-beskrivning till hemsidan igår.. är så sjukt nyffiken på hur det kommer bli! Alltså med hemsidan och fotot och allt... Ser verkligen framemot nästa termin!

Sen har jag ännu fler roliga grejer på gång fast på Lidingö Danscenter. Jag och Ida Smedberg ska göra en storsatning på Specialen och köra med ett helt nytt koncept. Kommer också blir tokgrymt! Plus att jag kommer ha kvar alla mina andra älsklingsgrupper nästa termin, plus en ny "Ultimate vibe" som innebär att båda mina "vibe-grupper" kommer att träna tillsammans på måndagar. Tror att nästa termin kommer bli den bästa ever! =)



Här kommer en liten julklapp till mina små älsklingar på söndagar kl. 19. Enjoy! =)



Öva, öva, öva hemma!! =)



Måste ju berätta också att den där musikvideon jag var med i har släpps nu.. Ha..! Är typ med en halv sekund.. skit trist att dom valt att ta bort en massa coola scener.. men what the hell.. sånt är livet ibland.. kanske fick några bra kontakter istället.. Jag syns i alla fall på 1.44 - 1.45... hahaha... aja, whatever.. titta och njut av my second of fame!! ;)


Kommentarer
Postat av: saara

e det feminine? :)

2008-12-10 @ 17:49:09
Postat av: Celina

saara; filmen menar du? nej, det är min n/f grupp i street! =)

2008-12-10 @ 18:23:01
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Länge sen man var här och hälsade på. Verkar gå bra för er. Hur går det med tjejgruppen? Jag har tagit bort min Bloppis så du får gärna lägga till den här länken istället: http://lovefromj.dinstudio.se/

Kolla om du hittar nåt nytt! Take care!

2008-12-11 @ 01:16:48
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahha ja as kul!! Hoppas det är bättre med dig nu? Har också känt mig helt borta och veronika var med sjuk igår så de kanske är nått på g..Köss!

2008-12-11 @ 09:09:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Madde

Jag ska va i studion kl 13.00 kan du kan du???????

2008-12-11 @ 09:12:34
URL: http://[email protected]

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0