Sista dagen på 2008...

Datum 2008-12-31 Klockslag 13:54:08
Jaha, och då har man tagit sig igenom det här året också.. men jag måste nog säga att det här året har varit det bästa hittills! Ingen tvekan! Jag har fått uppleva så otroligt mycket, bl.a. saker som jag bara skulle kunnat drömma om förut.. Jag utvecklats och växt som person och jag kommer verkligen hålla tummarna för att nästa år ska bli minst lika bra som det här! =)

Så tack till alla underbara människor som gjort det här året till mitt bästa hittills! Och nu idag tänkte jag spendera kvällen med några av dom personerna - Studiofekke ute i Jakan i H.E.A.T's nya replokal med bar och scen och allt vad den nu har.. tror att det kommer bli en superkväll! =)

Tänkte avsluta det här bloggåret med en bild som nog kommer symbolisera delar av mitt kommande år.. en bild som också kommer spikas upp på den ökända ackisväggen.. ;)

Gott nytt år!!



Kommentarer
Postat av: Tatchi

Beauty is your first name :)

2008-12-31 @ 16:25:49
Postat av: Nathalie

Schå schäkla schnögg Schlaijna!

2009-01-01 @ 15:30:50
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack gumman!

Det kommer lösa sig ingen ide att deppa ihop det kunde varit värre.

Snygg du blev på bilden haha, det blev ju en bra pose efter mycket funderande hahah.

2009-01-01 @ 21:27:20
URL: http://linnolainen.blogg.se/
Postat av: MiNi

Härligt att du haft ett sånt bra år =)

Är det dags att byta ut lite bilder i headern så får du hojta till ;)

2009-01-02 @ 01:06:05
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Vacker bild! :)

2009-01-16 @ 19:15:12
URL: http://pussydoll.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0