Lov lov lov looooooov!!

Datum 2008-12-15 Klockslag 21:40:38
Ååååh vad det är skönt med looov!! Äntligen kan man få vila ut sig lite..! Och med tanke på hur mitt knä mår så är det nog en ganska så bra grej det där.. lov alltså.. ;)

Var och handlade på mig lite kläder förra veckan som jag haft på mig i typ fyra dagar.. (blir lätt så när man bor på två ställen).

Först blev det BikBok där jag drog med mig ett par svarta jeans som är söndertrasade fram (ja jag betalade för trasiga jeans mamma!) som ni kan se HÄR under "must haves", sen köpte jag ett flätat hårband som man har lite trendigt runt pannan som en och annan indian (Christian.... ;) ), och världens gosigaste kofta som är helt fantastiskt underbar och jäääättestor!! Sitter i den nu och myyyyser btw...

Sen sprang jag in på Gina en snabbis och lyckades få med mig en sån där svart tröja i spetsmönster som förmodligen hela Sverige kommer springa runt (springer runt i...), men jag ville verkligen ha en sån och då blev det en sån!

Har haft en sån sjukt mysig helg med min kärlek så det är galet! Bättre start på lovet kan man ju inte ens drömma om! =)

Förresten och appropå inget; har önskat mig en ny mobil av mina päron i julklapp... en nog en ganska så stor chans att det blir den här...



Sony Ericsson w760i
Kom gärna med åsikter om ni har erfarenhet av den!


Hm.. jag är sugen på nåt men jag vet inte vad.. tuggbart alltså.. kanske ska ta en sväng ner till köket, öppna kylskåpet och hoppas på att det magiskt flugit in nåt smaskens - vilket det oftast inte har (för att sedan upprepas ca sju gånger under kvällen).. aja, man kan ju alltid försöka..! ;) Keep on dreaming!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0