I-landsproblem

Datum 2008-12-30 Klockslag 11:44:17
Mina naglar är för långa för att kunna skriva snabbt på datorn och mobilen!! Skitjobbigt!! Men men.. ska man vara fin.. har inte haft fixade naglar själv sen jag började skolan så det här känns jäääättekonstigt..! Tänkte att jag skulle ta lite bättre foton sen och lägga upp.. ni får nöja er med dom här så länge.. dom är helt galna! Aslånga, metallic-lila och med sjuuuuukt mycket swarovski-stenar på!! Hihi! Min lilla Aijda hade svimmat om hon såg dom! ;)



Orkade inte fota tummarna, men alla naglarna ser olika ut... Bling bling! ;)



Jaha, då kanske man ska ta och uppdatera vad som hänr i jul då.. hm.. först var ju jag och Ida Smedberg på fotografering för att fixa promobilder till "Nya Specialen" som ska drivas av oss två. Så här ser två av bilderna ut som ska med på affischen (som min käre karl ska pilla ihop).





Kul va! ;) Dom är tyvärr kanske liiiite mörka, men det är ju lätt fixat! Fotografen heter Staffan Ädelqvist som för övrigt är en välddigt go och trevligt kille!

Efter fotograferingen blev det lite "hejdå-på-några-dagar-mys" med babe och sen bar det av till Laholm och min kära släkt.. Vi hyrde en stuga i Melbystrand där vi bodde under vår vistelse.. my God säger jag bara.. Nathalie, du hade dött!! Du och jag har ju verkligen exakt samma läskiga fantasier i huvudet. Det är nämligen så att jag har fått en metal störning efter att ha sett "The Ring" och "The Grudge" och Nat, jag lovar, stället där jag ensam skulle sova var en jävla kopia av loftet där hon i "The Ring" bodde!!!!!!!! Jag sov knappt nåt alls under hela tiden vi var där... fick ringa älsklingen flera gånger under natten mellan gråt attackerna.. fy va nördig jag är, men om ni bara hade sett hur jag sov så skulle ni nog fattat.. inte kul!

Men vänta, jag har ju faktiskt några bilder.. inte för att dom gör läskighetskänslan ett uns rätta, men va f-n...



Båda bilderna är alltså tagna från min säng. Som ni ser bor jag på ett loft.. Det första man såg när man kom uppför trappan (som är där framme till vänster på bilderna) var ett jättestort tomt loft och lääääängst bort intill väggen vid fönstret stod en säng med gavlar som skrek typ att någon har blivit mördad i den.. På andra sidan stod det två andra mindre sängar och mitemot min säng fanns det ett pytelitet bord med två stolar... that's it.. inga mattor, inga växter, inga prydnade, bara ett enormt loft med min säng i princip... eh, ja jag var livrädd... bara när jag klev upp för trappan första gången blev jag kallsvettig...!

På den första bilden är det natt som ni kanske förstår och det är två adventsstjärnor som hänger i fönstret (som för övrigt utgör typ hela framsidan av huset). Usch, alltså!! Tror aldig att jag kan beskriva för någon hur jävla creepy det var där uppe! (Nat kanske.. ;) ) Plus att innan vi fattade att man måste stänga av elementet och AC:n för att jag inte ska flyga upp varannan sekund av dunkar och baknar och knäpp och diverse äckliga ljud, så mådde jag ju inte alltför bra... nä dit åker jag ALDIG igen!!



Tomten var förresten snäll mot mig i år! Det blev min kära mobil till slut and I love it! =) Har fixat så att jag kan surfa på mobilen nu också, plus att den har GPS! Iiiii! Mobilnörd! ;) Fick även min årliga kalender från "Ordning&Reda" av mamma och hon känner ju mig så bra.. =)

Den är ju bara sååå fiiin! Sen blev det lite pengar och annat smått och gott av släkten. Av min Kärlek fick jag vääääärldens gosigaste morgonrock, tooookmysiga tofflor och ett babydollnattlinne som är supersött! När jag kom hem fick jag även matchande trosor, så nu går jag runt hemma hos babe och ser ut som "the inventor av Gooos" ;) ....


Julmys hemma hos mina favvokussar! =)

Och eftersom att vara infrån varandra är en sån plåga i sig, så har vi självklart haft übermysdagar nu när jag kom hem..! Inte helt fel det.. ;)

Nu är det nog dags för mig att brja packa ihop lite.. päronen kör nämligen ut mig ut huset idag eftersom de ska ha besök nu över nyår och då behövs det sängar! Men inte mig emot, då blir det bara fler gostimmar med babe..!  =)

Avslutar med lite bilder från juldagen.. vindstilla promenad i melbystrand med en överlycklig Boogie (han älskar stränder bl.a.) och med solen i ryggen och det enda som hördes var vågorna som långsamt åkte fram och tillbaka.. som taget ur en "realx/meditaion mixalbum".. ;)



Kommentarer
Postat av: W A R G

TIIIIIIIIILT :D Skit snygga bilder! Älskar tilten :D



ÄNTLIGEN har du uppstått från de döda och börjat blogga igen :D Saknar dig gumman och längtar tillbaka till SThlm nu och tills vi börar repa <3

2008-12-30 @ 19:35:09
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Uuuuuuuuuuuuuuuhhhuuuu SCAAAARY! Vet precis vad du menar Celina, fyfan! Ryser



Love you nails! Blingblinblingbliiiiing! :P



Vad gör du om dagarna nu? Jag är hemma i Sthlm igen, börjar den 7:e. Klämma in en fika? :)



Puss

2008-12-30 @ 23:34:53
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: W A R G

Haha nä då är det ju inte lätt :D Ja ja längtar också. Vi kanske skulle repa den 5:e eller 6:e :) GOTT NYTT ÅR nu älsklingsschlaijna <3 PUSSSSS

2008-12-31 @ 10:54:59
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0