Okej.. det är något fel på mig..

Datum 2008-08-19 Klockslag 11:21:14
Så fort jag är med Christian sover jag som en G-U-D! Inga problem att somna, vaknar nästan inget under natten, och på morgonen är jag utvilad och glad. Men så kommer då dom där nätterna när man sover själv. Alltså, min kropp är ju helt j-vla idiotisk ibland! Bara för att Christian inte ligger brevid mig så börjar jag få för mig saker.. typ lyssnar på massa konstiga ljud, spelar upp värsta skräckfilmerna i huvudet, börjar inbilla mig saker.. JAG ÄR KNÄPP!! Därför har jag sovit i knappt fyra timmar nu i natt. Fan va kul..


Men men..  i natt ska jag ju iaf sova i väsby så då kanske man kan få vila ut lite.. suck.. Nä ni, nu blir det badrummet, frukost och sen bär det av till DC.

Tjingeling! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

skönt att jag itne den enda som inte kan somna o: ;)

2008-08-19 @ 21:31:11
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Fin header

2008-08-20 @ 18:48:39
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: I D A

Åh imorgon kommer jag till dig och får fina naglar :) Wii längatar! Gumman du är utmanad i min blogg ;)

2008-08-20 @ 20:52:44
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Celina

bästa namnet som finns såklart!

2008-08-21 @ 20:42:18
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0