Myskväll

Datum 2008-08-16 Klockslag 00:23:08
Sa precis hejdå till Anna.. stackarn måste cykla hela vägen hem, plus att hon ska upp kl 6 imorn! Galna tjej.. ;) Var verkligen jättelänge sen vi sågs eftersom våra semestrar har gått om varandra och så.. Det blev en klassisk Kvacki-Petri-kväll.. ;)



16 år tillsammans and still going strong!
Love U hunbun! =)



Imorn blire myy-hyyys med babe! Chrstians kompis som jobbar på Spyanfiiiiiina Stureplaaan har skrivit upp oss på listan, så vi ska dit och hälsa på honom. =) Usch, jag har extremt j*vla svårt för hela Stureplans-grejen... när man var yngre (och tyckte att allt var coolt typ) så känns det som att man bara hängde där hela tiden typ.. men nu var det vääääldigt länge sen jag satte min fot där... Känner mig inte bekväm med hela grejen bara. Folk är bara dryga... Men nu är det ju egentligen skit samma, för jag är där med babe och våra vänner så då spelar ju det andra faktiskt inte så stor roll. Det blir vad man gör det till! =)

Sen på söndag blir det "Tha Cruise of Goooos"!! =D Guuuud så jag längtar!! Fick det i födelsedgspresent av min käre karl att åka på kryssning och bo i "Paradise Suite"!! Längta längta längta!!!

Nä nu känner jag att jag är lite sugen på att fortsätta läsa min bok.. Jenna Jameson's självbiografi. Den är faktiskt riktigt bra! Kan göra en mer ordentlig recension sen när jag läst ut den. ;)


Kommentarer
Postat av: I D A

Haha, ja det var en riktig "SUNBLOCKresa"! Saknade dig bara! Ja absolut måste träffas i veckan gumman! Onsdag eller torsdag kanske? PUSSSS

2008-08-18 @ 21:09:55
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0