Gomorron!

Datum 2008-08-23 Klockslag 12:25:07
Igår blev jättetrevlig till slut! Tanken var ju att jag skulle träffa Anna, men hon kunde inte och då började jag fundera på vem jag kunde ringa istället. Fick tag på Nat och gullungen bjuder med mig på kalas till Jacob! Weii! =) Dom enda jag kände där sen innan var som sagt bara Nat, Jacob och Johan (bilden i förra inlägget) men vi hade verkligen jättetrevligt! Vi var bland dom som stannade längst och spelade Mario Kart på Nintendo 64. Hihi! Askul! =) Kommer sno lite bilder sen av Nat sen.. hennes kamera vandrade runt ganska så bra i lägenheten under kvällen.. ;)



Sen tog det en himla tid att komma hem, men hem kom jag i alla fall till slut! Skönt att tågen går hela natten nu..!
Och nu ska jag göra mig iordning och pysa iväg mot Väsby. Idag blir det mys mys myyyys!!



Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

Den sista bilden är ju sötast <3 :)

2008-08-23 @ 13:10:20
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ah ditt hår är skitasnyggt! Verkligen. :] Mario Kart är kärlek, nu blev jag helt sugen på de ju. ^^

2008-08-23 @ 15:38:09
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Nat

Guu vilken härlig bild på dig och Christian!



Det är väldigt lugnt att du snor bilder, har lagt upp fler på facebook också :) Yes we do, love it! Pusss

2008-08-23 @ 19:32:47
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0