Bilder från Mellbystrand

Datum 2008-08-21 Klockslag 21:00:32
Bilen...



Bild 1: Jag sover...
Bild 2: Babe spexar och är söt.. ;)


Framme i Mellbystrand



Bild 1: En av våra många myskvällar framför tv:n



Bild 2: Huset
Bild 3: Huset igen...


Köpenhamn




Bild 1: Utsikt från båten
Bild 2: Jag försöker se lite småsexig ut.. ;)
Bild 3: Jag och pappa har tydligen hittat nåt kul att titta på..

Tivoli






Bild 1 - 7: Vi knatar runt lite i området
Bild 8: Kön (som tog oss 30 min) till slänggungan
Bild 9: The Deamon!! Whohoo! =)
Bild 10 & 11: Ettt jättejättestort saltavattenakvarium där man kunde se
diverse mysko fiskar och hajar!



Bild 11: Bron över till Sverige igen
Bild 12 & 13: Hemma igen.. och Boogie får vara med på lite bilder.. =)


Båstad




Bild 1: Jag och mamma
Bild 2: Söta babe försöker passa in i omgivningen.. ;)
Bild 3: Pappa och Christian
Bild 4: Stranden.. det var verkligen inte varmt i luften, men folk badade ändå.. svenskar alltså.. ;)

Laholm



Bild 1 - 3: Jag och babe knatar runt lite med Boogie i närheten av mina kusiners hus


Countryfestivalen



Bild 1: Min heta karl provar cowboy-hatt.. för det måste man faktiskt ha på countryfestival!
*grrrrrrr* ;)




Bild 2: Han såg ut som värsta heta managern när han hjälpte min kusin Carl's band med musiken! ;)
Bild 2 - 3: Området där vi hängde..
Bild 4: Jag smilar på..! ;)

Tillbaka till huset




Tokmys med film, nachos och dippa i sängen! M-m! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0