Miley Cyrus - Can't be tamed (ny video)

Datum 2010-05-16 Klockslag 22:28:54
Ja nu för tiden så ska ju alla se ut och låta som Lady Gaga och Rihanna. ;) Sen påminner det här en hel del om "gamla" Britney, typ när hon var som bäst. Nä men jag måste faktiskt säga att jag börjar bli mer och mer kär i själva videon. Även om man klart ser var hon får sin inspiration ifrån så är det här ju klassiskt ögongodis för Celina. ;) Sen är låten inte helt dum den heller. Tummen upp till Millan helt klart! ;)

 

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: jennie -failsafe-

jag är dock inget stort fan av henne, hon har svårt med för många toner och läppsyncar kasst. men koregrafin ser otroligt kul ut!

2010-05-16 @ 23:23:03
URL: http://failsafe.blogg.se/
Postat av: A M M E

har aldrig gillat henne så mycket tills jag såg Last Song. Måste ses!



Videon var grym!

2010-05-17 @ 19:10:29
Postat av: Marquiz

Miley will be visiting Habbo Hotel tomorrow, Thursday 3rd June, for a live webchat at 11am UK time.



Further details here - http://www.habbo.co.uk/articles/1130-chat-with-miley-cyrus. Please make sure you direct all your local fans to get involved.









2010-06-02 @ 17:17:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0