Knarkfest hos mig? ;)

Datum 2010-05-12 Klockslag 18:06:51
Nu ni är det party på g hemma hos mig ska ni veta! Var som sagt på Cityakuten för att få något starkare för halsen. Varken jag eller Christian kunde sova nåt i natt för allt mitt hostande. Det slutade med att jag fick sätta mig upp i soffan och sova i några timmar. Galet jobbigt! Så ni kan ju tänka er hur pigg jag känner mig just nu...

Har i alla fall fått morfinbaserad hostmedicin, plus kortisonspray för min näsa. Passade nämligen på att berätta om mitt nässpraymissbruk som jag blev av med för ett år sedan, men som jag fortfarande känner besvär av. Han sa då att det enda som hjälper är kortisonspray i tre månader, sen ska allt vara borta. =)

Detta innebär att jag garanterat kommer att tokdecka så fort jag får i mig hostmedicinen, så jag har förberett mig lite: Köpte en Findus fiskgratäng som nu står i ugnen (vill ju inte riskera att jag somnar medan ugnen står på) och lite hallonsorbet som ska vara lite lindrande för halsen. Samtidigt som jag äter min trevliga middag planerar jag att ta en hutt medicin och räknar sedan med att vara borta ett tag. ;)

Skåååål!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahihihihiiiiiiiii igen

mamma

2010-05-12 @ 18:41:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0