Stockholm Team Gym Open med det nya friståendet!

Datum 2010-05-16 Klockslag 12:54:51
Ja då kör vi sista rycket nu då! Idag är sista söndagen på Ackis för den här terminen. Och trots alla underbara dansare och roliga lektioner så måste jag nog erkänna att det ska bli väldigt skönt att få tillbaka söndags-ledigheten ett tag. =) Tänkte köra en massa nytt ikväll så be prepared! ;)

ST var och testade nya friståendetTeamgym Open igår. Har bara fått en massa positiv feedback så det känns kul. =) Hittade en film på facebook nyss, men där såg man inte så mycket tyvärr. Har dock redan börjat klura på lite ändringar och grejer. Det blev ju tydligen lite stressigt för tjejerna innan den här tävlingen och dom var tvugna att ändra lite saker själva som jag nog känner att jag vill slipa lite på. =) Men annars såg det grymt ut! (det man såg)

Hörde också att dom fått väldigt fina lovord från domarna att det var ett väldigt orginellt fristående, m.m. Superkul! Men huvudsaken är ju faktiskt att tjejerna själva känner sig stolta över det och har kul när dom kör, vilket jag också hört att dom är/har. =)

Här har ni det i alla fall, ni får spola fram till 1.24. Nu är det också så (bara så att ni vet) att en bit i friståendet är dessutom bortplockat just på den här tävlingen. Det beror alltså på vliken slags tävling man är på, så det här är inte hela. Sen är det några bitar som dom ändrat själva som sagt, men ni får i alla fall ett hum om hur det ser ut. Lägger självklart upp en bättre film om det dyker upp på youtube. =) Och just det, första biten hade dom tydligen hunnit repa in ordentligt så sista halvan känns lite "rörigare", men det är bara för att dom inte hunnit gå igenom det än.

Nog med prat! ;) Nu vill jag också höra era spontana reaktioner. Enjoy!

 

Starkt jobbat på så kort utlärningstid! Är övertygad om att tjejerna kommer sopa mattan med alla andra när det väl sitter. =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0