En sista skräckis innan läggdags... ;)

Datum 2010-03-09 Klockslag 23:52:00
Postat av: Maggie

För 3 år sen så var jag och mina två bästa kompisar hemma hos mig. Mogna som vi va skulle vi leka kurragömma eftersom vi bodde i ett väldigt stort hus. Min kompis Chatrine va på nedervåningen och började räkna, medan jag och Maria sprang upp till samma rum. Vi kunde höra Cahtrine räkna klart och börja gå omkring. Plötsligt börjar hon prata med "oss"... I stil med -Sluta det är inge kul! Jag o maria går ner och chatrine blir vit när hon ser oss därför hon hört viskningar bakom källardörren och trott att det va vi som ville jävlas, då vi sagt att källaren va förbjudet att gömma sig i. Hörde massa saker i det huset sen. Ofta hörde jag klackar gå i hallen.

 


 

 

Creepy, ey?

Jag är i alla fall inte jättesugen på att gå ner till källaren just nu.. ;)

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Haha, jag ska faktiskt till Sthlm den 27 mars. Men ska på en kryssning ( Eller kryssning o kryssning, till åland ) men då hinns de nog inte med några nagla. : ) Alldeles för mkt fest o röj då antar jag : )

2010-03-10 @ 15:43:46
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0