En väldigt känslosam kväll...

Datum 2010-07-28 Klockslag 11:58:29
Usch, går fortfarande runt med en klump i halsen... igår var fantastisk och hemsk på samma gång. Kenny sjöng från hela själen och han visade verkligen att det kommer bli fruktansvärt svårt att fylla hans skor. Det blev en väldigt känslosam konsert och i slutet stod nog större delen av publiken och grät.

Efteråt drog hela H.E.A.T-familjen (killarna, kompisar, flickvänner, föräldrar, syskon) till "Laughing Duck" på Vasagatan och fortsatte avskedet där. Jag som många andra tyckte att det var sjukt jobbigt under själva konserten, men när vi väl skulle säga hej då till Kenny när jag och Christian skulle börja röra oss hemåt... usch... det var verkligen sjuuukt jobbigt..! Sitter som sagt fortfarande här med en klump i halsen.

Man har ju varit med så länge och följt dom från att dom startade bandet till att det slog igenom. Kommer ihåg att jag gick runt med "Dream" (som dom hette först) i iPoden och lyssnade på bl.a. demon "Keep on dreaming", "Never let go" och "Late night lady". Känns som det var nyss alla sprnag runt i studion hela dagarna när de spelade in första plattan.

Man har följt och delat både motgångar och framgångar eftersom det varit en sån stor del av Christians liv också. Det är ju liksom sex av hans bästa vänner och dom får man ju lite på köpet. ;)

Haha, vi "flickvänner" har ju alltid varit deras "största fans" (bortsett från föräldrarna då.. ;) ) och stått nedanför scenen och skrikit med i alla låtar på små gig långt innan de slog igenom. Och känslan sen att se dom på TV i Mello var galen! Vet att alla vi i "H.E.A.T-familjen" växte flera meter av stolthet! ;)

Älskar alla små deeptalks som man haft under åren och alla studiohäng och fester... det är ju på nåt sätt en era som lite tar slut nu, fast ändå inte. Det blev en hel del kramar och pussar med Kenny innan jag och Christian satte oss i taxin på väg hem igår...

Kenny, du är BÄST och vi kommer sakna dig fruktansvärt mycket! Här är två klipp från igår. Har ett klipp till på min mobil som jag tänkte lägga upp senare idag... typ den mest "känslosamma bilten" i hela showen så jag har inte orkat titta på den än. Men ni får kolla på det här så länge.


Inledningen med lite mick-krångel... ;)


 

 

"Cry", här var det väldigt svårt att hålla tillbaka tårarna både för publiken och Kenny. Den här låten har alltid betytt lite extra för bandet och för alla oss som följt dom.

 

 

 

 

Kennys tal

 

 

 

 

Kenny, we love you!


Kommentarer
Postat av: Linda

Awww... Emotional!!!

Anyway, Belle är fortf i Danmark men let's träffas snarast :-)

2010-07-28 @ 13:05:50
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: fattar inte varf...

fattar inte varför han ska sluta i H.E.A.T?:O:O vet du??

2010-07-28 @ 19:52:37

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0