Kokar disktrasan

Datum 2010-02-22 Klockslag 12:38:36
Tjohej, å nu ere måndag igen... Började dagen med att koka min disktrasa. Ja, ni läste rätt och tro inte att det är nåt porrigt för det är det inte alls. Av någon anledning så luktar disktrasan urko fast den är relativt ny, så jag läste på internet att man kunde koka upp den med lite diskmedel så ska den hålla längre. Hmm.. jaja, vi får väl se.

Vuxet och tråkigt värre... ;)


Idag hade jag tänkt att ta mig till gymmet men blev fast framför datorn med ett mail från någon tysk "sport-model-agency" som ville ha lite bilder och info om mig. Blev precis klar, så nu är det väl bara att dra på sig gymoutfiten och hoppa på bussen (är för lat idag för att gå en kvart... ;) ).

Hears off läjter!

Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt bra där, kokar min också ibland (en sådan i naturbomull/tyg) med alkohol, dödar bakterierna :D

2010-02-22 @ 13:42:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: XX

Hej Celina! jag skulle bli jättejätteglad om du visade hur du sminkar dig! :D

2010-02-22 @ 15:08:25
Postat av: Celina

Svar till XX: Det ska vi ta och fixa! =)

2010-02-23 @ 01:19:38
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0