Dansande apflock

Datum 2010-08-19 Klockslag 21:18:41
Shiiit vad jag sprungit runt och hoppat och skuttat och dansat i min lägenhet HELA dagen! Min grannar börjar nog undra vad det är för apflock dom bosatt sig under. ;)

 

(OBS! Den här videon hittade jag EFTER att jag skrvit det översta! Man kan verkligen hitta allt på yotube....)

 

Men nu har jag på dessa två heldagar lyckats korra hela Minivibe, två tredjedelar av Feminine Vibe och nästan hela Belle. Förlåt om jag säger det, men FA-AN vad jag är grym!! ;)

 

Nu tänkte jag ta mig en välförtjänt dusch och vänta in min karl som är på hemgång.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0