Det här är STORT!! Kom ihåg var ni såg det först!!

Datum 2009-09-13 Klockslag 22:31:45
Nu äntligen efter två år kommer Aarons första singel och video ut - Return Of A Missing Friend. Det här är episkt om nåt! För oss som varit med på ett eller annat sätt från början så är det här så sjukt stort..! Det är inte direkt som längtat efter att få se Aaron sätta igång med sin karriär. En av hans största fans är faktiskt Tobbe.. ;)

Så här han ni den - Aarons första singel och video! =D (jag syns btw lite i slutet av videon.. sopntant värre.. hehe... ;) ). Enjoy!

Och snälla skriv jättegärna vad ni tycker och tänker! Vore spännande att höra era reaktioner.

(Kanske ska berätta också för er som inte vet att Aaron är alltså Christian - min pojkväns inneboende sen fyra år tillbaka, så det här är liksom litesom deras barn kan man säga... ;) ).

 

Här har ni Aarons myspace-sida också;

www.myspace.com/aaronsterner

 

 

Känner mig sjukt stolt! Aaron som kommer bli en sån otroligt bra och grym artist och Christian som äntligen får visa världen vad han går för! YOU GO GET THEM!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad bra!!

2009-09-13 @ 22:40:33
URL: http://kriima.blogg.se/
Postat av: filippa

verkligen, riktigt bra låt! och en jättehärlig röst och video också, tummen upp till den :)

2009-09-13 @ 22:49:13
Postat av: Carina Leckremo

Sånt här växer inte på trän här hemma ...fii fan va bra

2009-09-13 @ 23:19:28
Postat av: MiNi

Grymt härlig röst och mysig låt!

2009-09-14 @ 15:18:37
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Mia

Så himla bra låt, bra video, en riktigt skön känsla och så syns ju flera vänner. (Jag känner mig lite delaktig eftersom en del är filmat med min videokamera) Han kommer säkert att gå långt.

Kram och lycka till i natt :-))

2009-09-14 @ 15:30:51
URL: http://mammabult.blogspot.com
Postat av: jennie -failsafe-

jodå, det är bra. ^^ otroligt mysig röst!

2009-09-15 @ 17:00:24
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0