Första blogginlägget från nya lägenheten

Datum 2009-11-18 Klockslag 17:46:50
Mycket "första" och "sista" just nu. =) Det är också första gången jag är ensam i längenheten. Christian är hemma och fixar med tvätt för att kunna flytta över lite av hans grejer hit.

De senaste dagarna har varit G-A-L-N-A!! Men också väldigt väldigt roliga! Upp tidigt på morgonen, hålligång HELA dagen med Ikeabesök och ihopmontering av möbler, jobb på kvällen, sent i säng och så upp tidigt igen dagen efter. Jag har verkligen srpungit runt som en zombie senaste tiden. Igår åkte jag och Christian till Ikea för att komplettera med lite saker från första Ikea-svängen, bl.a. skrivbordet med "inbyggt" bokhylla. Problemet var bara att bokhyllan var supermega slut! Så vi fick betala för alla andra småprylar och sen dra vidare till Ikea ute i Barkarby. Som tur var hade vi med oss Christians pålitliga "swiss ary knife", dvs Iphonen som har allt, inkl. en grym GPS som ledde oss raka vägen dit. Där sprang vi in och drog med oss bokhyllan ut. Tidsrekord i Ikeashopping. Tror inte ens att vi var inne i tio min. ;)

I natt sov vi i lägenheten för första gången och vi sov som stockar båda två. Sen idag har vi varit på Mio, Cervera och Indiska och köpt på oss en massa "lull-lull" som Simon och Thomas skulle säga. Tänkte att jag skulle gå runt och ta en massa foton sen när allt väl kommit på plats. Men det är tillräckligt fint för att visa upp irl, så vill ni ha en housetour så är det bara att ringa! ;)

Nu ska jag börja fixa iordning mig inför K&K. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte du skriva ett inlägg om vad du jobbar med? asså vad du får din inkomst ifrån?

och vilken utbildning du har gått för att komma dit? Jag ska välja gymnasium nu och vill gärna veta :)

2009-11-19 @ 16:29:33
Postat av: Nathalie

haha vad sött :) hur kan något vara supermegaslut?

2009-11-19 @ 22:35:09
URL: http://johanssonnathalie.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0