Back in school

Datum 2009-11-03 Klockslag 13:22:53
Jag var i skolan... jag hade panik för vi skulle ha engelska-klass och jag hade varken böcker eller ens varit närvarande på en enda klass under hela terminen. Vi skulle dessutom ha prov och jag hade ingen aning om vad det handlade om. En enorm ångest spred sig i hela kroppen. Hade jag missat en hel termin?

Sen vaknade jag.

Min första tanke var; "HA!! In your face, skoljävel!! Du bestämmer inte över mig längre!!". Sen blev jag väldigt lycklig. ;)

Jag drömmer ganska ofta att jag är tillbaka i skolan och inte har någon kontroll alls över vad som händer. Oftast är det just detta som händer - vi ska ha något slags prov i ett visst ämne, vars klass jag inte ens gått på under hela terminen. Sen vaknar jag - lättad och lycklig för att jag inte är där längre.

Jag är ingen drömtydare, men det är inte jättesvårt att lista ut vad dom här drömmarna står för.

 

Nu ska jag på "Urban Angels-klass". Tudeluuu!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0