Trippelbokad lördag

Datum 2009-05-08 Klockslag 09:15:01
Varför har världen bestämt sig för att lördagen den 9:e maj ska ALLT hända på en och samma gång??

Idag blir det en väldigt intesiv dag för mig kan jag lova.

Ska iväg nu till skolan, kommer dock bara hinna med baletten nu på förmiddagen för att sen måste jag rusa hem och börja förbereda och planera;

  1. Gig med mina elever på Lidingö Danscenter imorgon i L-ö Centrum.
  2. Avslutningsshow med mina elever på Ackis (både lördag och söndag)
  3. Mitt eget gig i Globen med Tobbe The Trollman.
Sen ska jag iväg och undervisa sista klassen med Feminine och minivibe i Torsvik och gå igenom vad som gäller inför imorn. Sekunden jag är klar där måste jag spurta ut till Ackis och springa ner i kostymförrådet och leta upp tyllkjolar. Efter det blir det ljusrep med eleverna, spurt hem och helst sova rätt så omgående. På lördag ska jag och Tobbe mötas upp i replokalen kl. 9 sharp och tillsammans samla ihop alla illusioner som väger typ ett ton och bege oss ut till The Globe.

Sen blir det rep rep rep och show show show inför ett fullsatt Globen! =)

*pust*

Därför måste jag springa iväg nu! Hoppas att jag kan uppdatera lite nu på eftermiddagen också.

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: stina

OCH Metallsvenskan samma dag :P synd att som sagt allt händer imorgon! lycka till med allt!

Puss

2009-05-08 @ 10:02:58
URL: http://barbastina.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0