J-vla f*** natt!!

Datum 2009-05-20 Klockslag 08:18:55
Ursäkta mitt grova språk, men fy bubblan vad jag sovit dåligt i natt!!

Har varit dålig med uppdateringen ang. min nässpray-kamp men det är väl mest för att det inte funnits särskilt mycket att säga.. nätterna har passerat en och en och det är inte förräns nu efter två veckor (idag är det exakt två veckor och två nätter) som kroppen börjar inse att det inte bara är något tillfälligt... it's forever! Och nu gå den väl till kamp med hela sin kraft och viljestyrka.. men jag är starkare! Mohahaha!!!

Anyway, i natt har jag legat och snott mig i sängen och stackars Christian har fått ligga där och hålla mig i handen och klappa på mig så mycket han kunnat... kl. 4 började faktumet att jag knappt sovit fem timmar natten innan ta ut sin rätt och jag tror att jag till slut somnade på ren utmattning...

Och här sitter jag tre timmar senare och ska upp på "skolavslutning". Whoptidoo... Hade helst bara suttit och fikamyst med tjejorna idag men vi ska tydligen visa upp en massa saker från Therese lektioner som jag inte har varit med på.. och inte att förglömma min fina flodhästdans från igår! ;) (det var faktiskt en väldigt fin koreografi, men det är svårt att jobba sig runt att man suger på det man gör).

Det blir att bita ihop och hålla ut tills jag kommer tillbaka hit och sover bort typ resten av dagen...!

Kommentarer
Postat av: MiNi

sv: Så lite så =) Kul att du är så nöjd!

2009-05-20 @ 16:46:00
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch nässpraysmissbruk är inga roliga grejer. Jag hade min avvänjning i höstas och den verkar ha varit lite mer smärtfri än din men det var ändå jobbigt. Jag vaknade upp mitt i natten helt torr i halsen och kunde inte andas :S



Har du fått någon kortisonnässpray för att underlätta? Jag fick det och jag tror att det hjälpte lite under avvänjningen. Nu har jag även slutat med den och är en fri människa :)



Lycka till!

2009-05-24 @ 15:08:10
URL: http://banilj.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0