En missbrukares bekännelser + lite dans

Datum 2009-05-05 Klockslag 22:44:30
Börjat må dåligt över att jag snart ska sova... hoppas att jag kan somna på ren utmattning. Lyckades faktiskt ta en liten nap innan jag drog iväg och undervisade, men trots att jag är så sjukt utmattad och trött, så har jag likt förbannat irriterande svårt att sova..!

Idag hade jag också min sista undervisningstisdag med street-grupperna (som för övrigt nästa termin kommer heta "Commercial street"). Dom är otroligt duktiga och jag känner mig väldigt lugn inför showen på Vasateatern om några veckor!

Här kan ni få tjuvkika lite på min F/M-grupp som kör Starstruck med Lady Gaga. =)




Imorgon har vi Nina Gillberg i jazz och Hanna i balett plus TÅSPETSKLASS!!! =D Yey!! Looking forward!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kuul att få se gruppen dansa ^^

Tack för en underbar termin Celina, även om jag åker iväg ett år nu önskar jag ja kunde fortsätta medan ja är borta, för dans har blivit så mycket roligare sen ja börja på streeten =)

Vi ses på showen <3

2009-05-06 @ 07:12:06
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0