Ännu en till huvudvärksdag...

Datum 2009-05-22 Klockslag 21:50:24

Somnade med lite huvudvärk och vaknade med smärtan av en spik som längsamt skruvas in i huvudet på mig.. (inte bokstavligt talat då). Därför har det inte blivit så värst mycket gjort idag. Försökte ignorera huvudvärken i förmiddags men det blev bara värre och värre och till slut fick min pappa komma och hämta upp mig med bilen och köra hem mig. Hade aldrig klarat pendeln som jag mådde då..!

Nu har det i alla fall blivit lite bättre, men jag känner mig rätt så yr och lite avtrubbad... Misstänker att det kan delvis ha med min avvänjning att göra. Kom på för bara någon vecka sedan att när jag är täppt i näsan så försöker jag kompensera det med att pressa ihop käkarna (vilket också är ett stort problem som jag i princip haft så länge jag kan minnas). Och nu när jag inte anväder nässprayen så ligger jag och pressar käkar mer än någonsin på nätterna. Plus att jag desstuom hela tiden måste försöka att ligga lite högre upp med huvudet än vad jag är van vid, vilket inte alltid funkar jättebra som i sin tur gör att jag ligger och spänner axlarna.... suck... kan jag någonsin förklaras som en "frisk/normal" person..?

Kan ju bara föreställa mig hur jobbigt det är för någon med ett "riktigt" beroende att bli frisk....




Men nu är jag sugen.. vet inte på vad, men jag tänker nog ta mig en sväng ner till kylen och se vad jag kan hitta! =)
Hörs strax!

Kommentarer
Postat av: josieposie

Im with you honey!

2009-05-23 @ 17:55:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0