Gathania, Tobbe Trollkarl och fotografering.

Datum 2009-06-21 Klockslag 14:31:13
Nu händer det grejer hörrni! Har ett gig inbokat med Gathania på fredag då vi ska till Göteborg på någon radio-blabla-grej. Kommer garanterat bli superroligt och nu börjar koreograferandet och repandet..! Vi ska öva in de två gamla kroeografierna till "Blackout" (Blame it on you) och "Get it out". Sen ska vi dessutom korra två nya låtar. Ska få dom mailade ikväll. Älskar verkligen alla hennes låtar, så det ser jag bara framemot. =)

Sen blir det heldagsrep på onsdag med Gathania och sen på tosdags med med Tobbe. Snart kör vi nämligen igång på Grönan! Kan inte fatta att vi faktiskt kör om en vecka!! Känns så här varje sommar, var tog resten av året vägen? ;)

Tyvärr blev jag tvungen att styra av en fotografering på onsdag kväll då jag egentligen skulle ut till Uppsala och fota lite coola grejer. Hoppas att vi kan flytta det till helgen istället.



Kommer aldrig tröttna på den här låten! =)



Helgen har annars varit helt magisk! På fredagkvällen drog jag och Christian som sagt till Mike där vi blev bjudna på värsta mysiga midsommarmiddagen ute på altanen. Större delen av kvällen var vi nio personer. Tyvärr var det väldigt många i gänget som inte kunde komma av olika anledningar, men vi hade en riktigt lyckad kväll ändå med god mat, nubbar och smarriga drinkar.

På slutet var det bara jag, Christian och Jens som inte hade stupat än och vi ringde en taxi runt 03.30. Dock hade jag och Christian gjort diverse Redbull-drinkar och vi praktiskt taget skuttade och hoppade fram..! Dvs inget bra läge att hoppa i sängen och sova direkt... Vi satte oss därför i soffan hemma och pratade till kockan 07.00. HA! Vi som ALLTID är dom som går hem tidigast annars! (eller rättare sagt Christian blir trött och jag följer med... ;) ).

Kvällen ÄGDE!!

Dagen efter, inte......

Haha, eller jo det gjorde den faktiskt..! Vi hade en supermysig bakisdag och köpte pizza och cola till frukost. Senare på kvällen drog vi till affären och köpte godis och glass. =) Dagen spenderades större delen i soffan framför sängen och framför datorn och The Sims 3. Wiiee!

Idag har vi suttit och kollat på "Girls at the Playboy mansion"-marathon och snart kommer vi vara fastnaglade vi datorn och The Sims igen! (nerds....) ;)

See ya'll later!






Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0