Freaky monday

Datum 2009-02-16 Klockslag 13:55:13
...eller kanske inte... Sov faktiskt helt galet bra i natt apropå inget! Kände mig däremot inte helt supertaggad inför skolan... längtar nog lite för mycket till lovet nu. Första lektionen hade vi en tjej som heter Camilla och som skulle lära oss en Britney-kortis till showen (tog all koreografi på 20 min och sen satte vi placeringar och cleanade i en timma).

Efter det skulle vi ha sista lektionen med Jeanette... men jag kände mig lite "halvdålig" och gick hem istället... (dvs inte mentalt stark nog att orka höra att man suger och är kass. Dessutom är hennes rörelser megakiller för mitt knä och då spar jag mig hellre till klasserna ikväll).

Känner faktiskt att jag längtar till ikväll! Ska ha Specialen och Ultimate Vibe. Och så ska jag dessutom spela upp mitt och Christians nya intro till "Circus" som är såååå baaaallt!!!! Sen har jag också en galet coolt idé som gäller scenkläder till Minivibe och deras Pokerface... beror lite på hur pass rik jag känner mig, men det kan hända att jag köper in en hel del grejer... ;) Skulle nog säga att jag är 95% säker på att jag kommer göra det..! Hihi!! Det kommer bli tokhäftigt! Berättar mer sen.. ;)

Tänkte passa på att lägga upp lite flummobilder från en av våra klasser i skolan för typ två veckor sen (varsågod Madde! ;) )





Bild 1: Madde ligger och låtsassover...
Bild 2: Mikaela och Linn posar
Bild 3: Madde vill ju inte vara sämre och posar med en hatt... ;)
Bild 4: Sheena och Mikaela på golvet
Bild 5: Ingen aning.. två små danstroll kanske... ;p
Bild 6: Linn flyger på Mikaela
Bild 7: Fortfarande osäker på vad det här ska föreställa egentligen... ;)
Bild 8: Linn, Isabel och Linnéorna förbereder sig för Pillowfight!
Bild 9: Ding ding ding!
Bild 10: Madde demonstrerar sitt senaste plastikingrepp.. ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fatta å ha J.B tre gånger i veckan då... pwekmcqlöwrnvilwjebclcb!!



;p

2009-02-16 @ 21:01:45
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! Fan vad kul!

2009-02-16 @ 21:06:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Linn

HAHA Jag gillar min och Mikaelas proffsiga insats.

Är det inte askul att man ser Therese komma in genom dörren samtidigt som jag pucklar på isabel hahah!!

2009-02-16 @ 21:54:21
URL: http://linnolainen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0