Latte och nytt smink

Datum 2009-12-30 Klockslag 11:02:20
Gomorron! Hoppas ni sovit gott. =) Tvingade mig själv att gå upp nu när Christian åkte till studion (kl. 10). Inte lätt kan jag säga när man har en så extremt skön, varm och mjuk säng som jag har! ;)

Idag på schemat står fika med Ida Wolfie, banken med pappa, lite städning och annat småkrafs. Kommer nog bli en trevlig och bra dag det här.

Glömde ju säga att Elin var förbi här igår. Jag lyckades få igång min lattevisp, så jag slängde ihop kaffe, skum och toppade med kanel. Själv mår jag inte alls bra av kaffe (även om jag äääälskar det) men Elin verkade minst sagt uppskatta min lilla kreation. ;) Får göra nåt liknande till Ida och se vad hon tycker.

Glömde också säga att Anna hjälpte mig igår att fixa lite fint nyårssmink. Det blev ett knallrött läppstift - China Red, en läppenna - Russian, transparant ögonfranslim och två stycken eyedusts - Mercury och Darkness.

Nu ska man väl ändå kunna bli lite piffig imorn? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0