Dagens fångst

Datum 2010-05-27 Klockslag 17:41:35
Hade lite tid och H&M-checkar att spendera idag så här har ni the catch of the day;



Äääälskar rosa flamencos! ;)



Har gått och spanat på dom "riktiga" Rolling Stones-tröjorna i några år nu, så när H&M kommer med sina kopior är det svårt att hålla fingrarna i styr.



Har varit ute efter att hitta ett coolt linne med urringning i sidan (nu tänker alla killar -???), och äntligen hittade jag ett! Dessutom pryder coola "Aerosmith" framsidan.



Hittade också det här "dubbel-linnet" (det är två separata men dom satt ihop liksom ändå) som kanske inte ser så mycket ut för världen när det ligger så här, men på ser det riktigt grymt ut!



Avslutade H&M-trippen med det här oemotståndliga halsbandet!




Gick också in på Zara och hittade en variant på shortsen som jag visade förut. LOVE THEM!! Orkade inte prova dom i affären för det var sjukt lång kö till provrummet så det blev en snabbprovning hemma istället och dom sitter som en dröm! =)

Nu ska jag hem till m&p och äta middag, sen blir det delfinal två i Eurovision!
Håll i hatten och håll tummarna för Anna säger jag bara! ;)

Kommentarer
Postat av: elin wizén

jag har också ett sånt där linne som e två ;P den e riktigt skön och snygg (y)

2010-05-28 @ 17:18:00
Postat av: Anonym

jag har också ett sånt där linne som e två ;P den e riktigt skön och snygg (y)

2010-05-28 @ 17:18:37
Postat av: Emma

Använder du fortfarande aerosmith linnet?

Om inte är du isåfall intresserad av att sälja det till mig?

Har letat efter det så länge.. :(

2012-03-09 @ 10:15:34
URL: http://emmaskytte.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0