Bilder från Zipper

Datum 2010-07-25 Klockslag 21:05:11
Så där, så ska ni få se lite backstage-bilder från Zippergiget igår/i natt. Kvällen var verkligen maaaagisk!! Jag och Natalie gick bara runt och var töntlyckliga konstant hela tiden. Jag menar drag-smink, drag-outfits, en hel klubb fylld med en massa roligt gay-folk - what more could you ask for! ;) Haha, vi var väldigt populära bland alla killar på klubben, men inte på det sättet man är van vid. Vi gick ju runt och minglade lite i våra outfits innan vi skulle upp på scenen och ALLA ville ta foton med oss, pussa på oss, skåla med oss eller bara vara allmänt jättetrevliga mot oss. =)

Sprang runt en dragtjej som hade KILLER-LEGS!!! Satan i gatan vad snygg den människan var!! Jag och Nat sprang runt och dansade och minglade i säkert en och en halv timma innan vi skulle upp på scen.

Själva giget gick hur bra som helst! Tydligen är det väldigt sällan inom gay-världen som folk skriker "en gång till!" eftersom dom är väldigt petiga och kritiska mot uppträdanden. Men när vi var klara stod folk upp, hoppade och skrek "EN GÅNG TILL!!", så det fick bli ett extranummer. Efteråt blev det lite mer mingel och sen åkte vi hem strax innan kl. 3.

(ursäkta alla plutmunnar och tönt-miner, men det var liksom så vi skulle se ut... don't blame me... ;) )


Jag utan peruk...

 


Jag med peruk = OLGA from Rumania!! ;)

 

 

 

Mitt lilla hörn i den glamourösa logen. Ett byte var vi tvugna att köra på 20 sekunder så det var rätt så galet backstage time to time...

 

 

 

 

En av Lucaz fantastiskt galna kreationer!


 

 

Natalie i sminket...

 

 

 

Natalie nästan klar! =)

 

 

 

 

Jag med en ohyggligt fånig min... men jag bjuder på den... ;)

 

 

 

 

Geting nummer 1


 

 

 

Geting nummer 2...

 

 




Så här skrev Mizz Dorzia själv om kvällens uppträdande....


Mizz Dorzia intog Klubb Zipper med super succé igår!
Mizz Dorzia Deluxes bild
Skrivet av Mizz Dorzia Deluxe sön, 07/25/2010 - 15:14

Igår vid midnatt hade publiken äran att se årets mest neonspäckade Dragshow med Mizz Dorzia Deluxe alias Lucaz Enigma på Scen. Denna killer har inget stopp gällade kreativitet. Publiken fick se allt från Bumble Been till hutlösa kostymkreaktioner och så klart disconummer.
När showen var slut, fick Mizz Dorzia så stora ovantioner av publiken som skrek : EN GÅNG TILL EN GÅNG TILL! SÅ det var bara att köra ett inte minst sevärt extra nummer.
När man arbetar med sådan här typ av performence är det jätte viktigt att hålla showen igång och visa publiken att det finns mångfald även inom denna typ av bransh. Jag som publik vill komma ihåg vad jag upplevt. Och det fick verkligen publiken igår göra. De älskade vad det såg och var hur nöjda som helst.
Nästa Lördag kör vi igen då kl 23.00 CHARP! BE in Time, för det kommer vara ännu mer tryck på ZIPPER då efter PARADEN. Seeeee You Then!
MVH
Mizz Dorzia Deluxe


Kommentarer
Postat av: Rickard

Grymme-outfits och brutalt snygga sminkningar:)

2010-07-26 @ 08:02:11
URL: http://www.therickardnilsson.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0