Skäms på er!!

Datum 2010-02-14 Klockslag 15:01:20
Nä usch, jag är fortfarande besviken från igår... Pauline ägde verkligen av alla och så skickar "ni" iväg Andreas Johnsson bara för att det är just Andreas Johnsson (tänkte ni ens på att lyssna på låten?) och Eric Saade (med årets flummigaste efternamn) bara för att han har ett fejs typ?? Hade dom satt sig och fisit i en burk på scenen hade dom väl gått vidare ändå! Gaaaaaahhhh!!! Jag blir så irriterad!!!

Eller vad tycker ni andra?


Men nog om det. Igår var det också premiär för utlärning av mitt nya fristående som jag knåpat på i typ två månader. Det gick jättebra och det ska bli spännande att se en hel trupp köra det sen! (vi hade en testgrupp på 6 gymnaster igår).

Idag har jag och babe haft en tokmysig alla-hjärtans-dag-morgon och nu är det dags att börja förbereda kvällens klasser på Ackis. =)

Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Glad alla hjärtans dag på dig <3

2010-02-14 @ 16:08:42
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Anonym

ursäkta!?! har inte du jobbat med eric saade?? eller det var ju en video du la upp för ett tag sen där några av dina elever var med på en clubscen. jagfattar inte vad du säger

2010-02-17 @ 16:00:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0