Tobbe & Marko-gig på Tyrol

Datum 2010-05-11 Klockslag 20:05:58
Nu är jag hemma! Giget gick supermegabra! =) Det var alltså "Vårmiddagen 2010"Tyrol där dom bjuder in en massa artister och högt uppsatta snubbar som har med Grönan att göra. Tobbe visade mig gästlistan när jag kom dit och jag kan ju säga att till och med han var lite nervös. ;) Hans Wallman, alla chefer på bl.a. 2Entertain och andra stora showföretag var bara några som satt där blandat med en massa andra kända artister, programledare och chefer på olika produktionsbolag, m.m.

Tobbe skulle alltså plocka upp mig ur publiken som vanligt och vi hade Marko, a.k.a. Markoolio som extra assistent i rosa tyll. Väldigt fint. ;) Hoppas verkligen att det här ger oss fler gig tillsammans!

 

Haha, det jobbigaste var ju innan alla gäster kom in i salen! Tobbe och jag möttes upp innan och vi testade lådan på scenen. Sen fick jag en servitris-jacka så att jag skulle smälta in med alla andra och så skulle Tobbe tillbaka och mingla med dom andra, vilket innebar att jag blev tungen att vänta typ en halvtimma innan vi körde igång.

Jag kände mig som "den-där-lata-servitrisen" som bara står och hänger i ett hörn medan alla andra fladdrar runt och fixar och donar! XD Några visste ju att jag skulle upp på scenen, men dom som inte visste det fick man ju ett och annat ont/frågande öga av. Haha... fick faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte också sprang runt och jobbade. ;)

 

Men nu blir det tisdagsmyyyyys! =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0