Thuesday - bruiseday

Datum 2010-05-18 Klockslag 12:52:27
Vaknade idag med ett "felplacerat" revben... kan berätta att det inte är jätteskönt. Man kan knappt vrida sig åt något håll alls. Känns fantastiskt att jag just idag ska iväg och ha min andra PT-träning. Det värsta är att jag fortfarande känner mig helt slut i kroppen efter två veckors hostande. I natt var faktiskt första natten som jag sov utan hostmedicin. Plus att armarna fortfarande inte är helt hundra än...

Fan... med facit i handen skulle jag skjutit på det i alla fall en vecka till.... bajs. Jaja, det är väl bara att bita ihop och köra ändå. I bästa fall kanske revbenet hoppar på plats när jag börjar köra lite och armarna måste jag ju röra på ändå.

Ikväll är det sista klassen med mina tisdagsgrupper också. Har satt ett litet ultimatum på dom dessutom så det ska bli intressant att se hur mycket dom har övat...

............................

.................

.......

..............känner att jag skulle behöva stanna tiden i några veckor och bara "läka" och sen köra på igen. Men det är så här det funkar, bara att ta. Ni får gärna hålla tummarna för att min stackars rygg klarar med träningen idag.

Men nu måste jag mest fokusera på att ta mig upp ur stolen, packa träningsväskan och släpa mig ner till bussen.... Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0