Spaghetti arms

Datum 2010-05-04 Klockslag 15:42:17
Hahaha! Jag kan typ inte sluta skratta åt mig själv! Sa till Robin innan vi började att jag ville ha sjukt ont i armarna imorn (vi jobbade med överkroppen idag) och han sken upp och sa att jag var en av väldigt få personer som sagt det, vilket han då tyckte var väldigt kul. Och som vi körde! Det som är roligt nu är att jag knappt orkar lyfta min iPhone! ;) När jag skulle till skåpet på Sats fick jag böja mig ner till låset för jag orkade inte hålla ut armarna för att låsa upp det! XD Haha... LOVE IT!!

Kan säga att det faktiskt är en rätt så ordentligt ansträngning att bara sitta vid datorn och skriva nu! Men jag gör det för er skull.. ;)

iTunes verkar funka nu så jag ska börja fixa med lite bilder. Håll ut! =)

(Jag just nu)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0