Snälla mamma! =)

Datum 2010-05-11 Klockslag 12:41:54
Vaknade upp för en stund sedan av babe som ringde och tyckte att jag skulle vakna. ;) (typ halv 12) Efter en härlig "nu-startar-vi-dagen-med-en-ordentlig-hostattack", så ringer också mamma och säger att hon har hittat balkonglampan som drivs av solceller som vi tittade på förut. Den finns på www.balkongshoppen.se och hon sa att hon ville köpa en sån till mig! =D Det blev en grön som man kan ställa på bordet! Wiiiee!! Kommer kännas som i Thailand! ;)

 

 

Jag och babe i Thailand 2008.

 

Det är kul det där med grönt. Förut gillade jag inte alls grönt i inredning, eller alltså inte så att jag "hatade" det eller så, men det har aldrig varit en färg jag algt särskilt mycket energi vid. Sen fick mamma mig att köpa min gröna ryamattan och nu är jag hooked! Färgtemat här hemma är ju verkligen baserat på lila och grönt. Så snyggt! Sitter här dessutom med min nya mugg med grönt mönster och med ett grönt underlägg. ;)

 

Idag verkar det bli superfint väder, så helst skulle jag vilja ha Boogie här men tyvärr finns det ingen som kan köra hit honom... =( Kanske åker över dit lite tidigare (ska dit på middag idag igen) och tar en sväng på ön istället. Var ju ett tag sen nu. Annars tror jag att det ser ut att bli en städdag och lite allmänt ta-det-lugnt-och-bara-vara-dag. Känns som sagt väldigt flummigt att jag är ledig ända fram till söndag helt plötsligt!

Peace out så länge!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0