Showhelg på Balettakademien

Datum 2010-05-08 Klockslag 10:48:08
Morrn morrn! Idag kör vi fullt ös medvetslös! ;) Eller ja... mina elever iaf... jag ska ta det väähäääligt lugnt! Men det är iaf show på Ackis och jag vet att mina elever kommer vara GRYMMA!! Gick hur bra som helst på ljusrepet igår kväll, så jag känner mig mer än superlugn. Känns otroligt skönt att ha lite äldre elever som verkligen kan ta ansvar för sig själva (och sina förvirrade tonårskompisar.. ;) Men några förvirrisar får man alltid räkna med. =) Life of a teenager).

Rösten är mycket bättre idag! Låter mindre och mindre som målbrottskillen i Simpsons.

Apropå Simpsons, har ni sett den här? Sjukt kul! =)


Have a superawesome day!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0