Ny vecka

Datum 2010-05-03 Klockslag 12:24:20
Läget idag då? Måndagsångest? Det sjuka är att jag aldrig har måndagsångest eftersom jag ändå typ aldrig är ledig på helgen ändå. ;) Min heliga dag har alltid varit lördag, sen har jag faktiskt jobbat söndagar sedan jag var 15 år (bortsett från det året jag gick Daglinjen). Ja... det är ju faktiskt 10 år nu... jösses...

Idag tänkte jag städa lite här, sen ikväll är det undervisning. Ovanligt va? ;) Men nu är det faktiskt bara en månad kvar - fyra veckor och sen är det sommarlooooov!!! Vilket för min del inte betyder att jag är ledig direkt, men det blir lite variation i vardagen iaf. Måste ju ladda upp ny inspiration till nästa termin. =) Plus att sommar i sig inte är helt fel.

Hmm.. borde nog ta och äta nåt nu.. hörs snart!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0